Het deblokkeren van het IP-adres op de Hostico-servers
In deze tutorial worden de noodzakelijke stappen gepresenteerd om het IP-adres dat in de firewall op Hostico-servers staat geblokkeerd, te deblokkeren.
Introductie
- In het volgende artikel zullen we elke benodigde stap doorlopen om het IP van de firewalls van Hostico-servers te deblokkeren
Vereisten
- Een actieve dienst
Stappen
- De eerste stap is inloggen in het Hostico klantenaccount, waarna de sectie Services -> Mijn Services toegankelijk zal zijn
- De geopende pagina toont alle pakketten die in het klantenaccount zijn opgeslagen. Navigeer naar de service waarvoor de authenticatiepoging niet succesvol was en toegang tot de domeinnaam
- Van hieruit navigeren we naar rechts, naar het submenu Acties, waar we de IP ontgrendelen; optie selecteren
- Als het IP niet is geblokkeerd op de server waar de hosting zich bevindt, zal uw systeem dit weergeven, maar als het IP is vermeld, kunt u het deblokkeren door op de Deblokkeren knop te klikken.
- Als de operatie succesvol was, verschijnt er een bevestigingsbericht
Opmerking
- In het geval dat de IP-blokkering is uitgevoerd vanaf een ander adres dan het IP dat is gebruikt voor de deblokkering, zal het systeem niet automatisch deblokkeren. In deze situaties zal het nodig zijn om contact op te nemen met de technische afdeling voor handmatige deblokkering
- Om veiligheidsredenen kan ontgrendeling maximaal 3 keer per uur worden uitgevoerd voor dezelfde service, server of gebruiker